The Naked Scientists

The Naked Scientists Forum

Author Topic: DIARY ENTRIES & GENERAL CHAT !!!!!!! (VER 9)  (Read 427765 times)

Offline Karen W.

  • Moderator
  • Naked Science Forum GOD!
  • *****
  • Posts: 31653
  • Thanked: 5 times
  • "come fly with me"
    • View Profile
DIARY ENTRIES & GENERAL CHAT !!!!!!! (VER 9)
« Reply #950 on: 17/12/2007 16:46:56 »
Jezze what??
 

Offline Simulated

  • Neilep Level Member
  • ******
  • Posts: 7188
  • Thanked: 1 times
  • Simulated..What more do you needa know :P
    • View Profile
    • Facebook
DIARY ENTRIES & GENERAL CHAT !!!!!!! (VER 9)
« Reply #951 on: 17/12/2007 16:50:05 »
your fever
 

Offline Karen W.

  • Moderator
  • Naked Science Forum GOD!
  • *****
  • Posts: 31653
  • Thanked: 5 times
  • "come fly with me"
    • View Profile
DIARY ENTRIES & GENERAL CHAT !!!!!!! (VER 9)
« Reply #952 on: 17/12/2007 16:51:16 »
It is gone No worries! That is your bodies way of killing germs and bad bacteria! YES??
 

Offline Simulated

  • Neilep Level Member
  • ******
  • Posts: 7188
  • Thanked: 1 times
  • Simulated..What more do you needa know :P
    • View Profile
    • Facebook
DIARY ENTRIES & GENERAL CHAT !!!!!!! (VER 9)
« Reply #953 on: 17/12/2007 16:52:40 »
Oh.lola
 

Offline Karen W.

  • Moderator
  • Naked Science Forum GOD!
  • *****
  • Posts: 31653
  • Thanked: 5 times
  • "come fly with me"
    • View Profile
DIARY ENTRIES & GENERAL CHAT !!!!!!! (VER 9)
« Reply #954 on: 17/12/2007 16:55:12 »
You are a worry wort too! Stop it!..

How is our snow doing today? Are you off for the day or the week?
 

Offline Simulated

  • Neilep Level Member
  • ******
  • Posts: 7188
  • Thanked: 1 times
  • Simulated..What more do you needa know :P
    • View Profile
    • Facebook
DIARY ENTRIES & GENERAL CHAT !!!!!!! (VER 9)
« Reply #955 on: 17/12/2007 16:56:19 »
Ok

and

Its drifting, day, but maybe tomorrow
 

Offline Karen W.

  • Moderator
  • Naked Science Forum GOD!
  • *****
  • Posts: 31653
  • Thanked: 5 times
  • "come fly with me"
    • View Profile
DIARY ENTRIES & GENERAL CHAT !!!!!!! (VER 9)
« Reply #956 on: 17/12/2007 16:58:04 »
OK. Hope you have fun!
 

Offline Karen W.

  • Moderator
  • Naked Science Forum GOD!
  • *****
  • Posts: 31653
  • Thanked: 5 times
  • "come fly with me"
    • View Profile
DIARY ENTRIES & GENERAL CHAT !!!!!!! (VER 9)
« Reply #957 on: 17/12/2007 16:58:45 »
Hey do you have to make up days in June if you miss them now~?
 

Offline Simulated

  • Neilep Level Member
  • ******
  • Posts: 7188
  • Thanked: 1 times
  • Simulated..What more do you needa know :P
    • View Profile
    • Facebook
DIARY ENTRIES & GENERAL CHAT !!!!!!! (VER 9)
« Reply #958 on: 17/12/2007 17:00:07 »
Haha. Yeah a few. but we won't have an easter break for sure
 

Offline Karen W.

  • Moderator
  • Naked Science Forum GOD!
  • *****
  • Posts: 31653
  • Thanked: 5 times
  • "come fly with me"
    • View Profile
DIARY ENTRIES & GENERAL CHAT !!!!!!! (VER 9)
« Reply #959 on: 17/12/2007 17:02:02 »
Really They take it away??? No fair you and Your family are not responsible for the weather!!! Thats outrageous!!!
 

Offline Simulated

  • Neilep Level Member
  • ******
  • Posts: 7188
  • Thanked: 1 times
  • Simulated..What more do you needa know :P
    • View Profile
    • Facebook
DIARY ENTRIES & GENERAL CHAT !!!!!!! (VER 9)
« Reply #960 on: 17/12/2007 17:09:27 »
haha. yes karen instead of a 5 day weekend we will get a 2 or 3
 

Offline Karen W.

  • Moderator
  • Naked Science Forum GOD!
  • *****
  • Posts: 31653
  • Thanked: 5 times
  • "come fly with me"
    • View Profile
DIARY ENTRIES & GENERAL CHAT !!!!!!! (VER 9)
« Reply #961 on: 17/12/2007 17:31:54 »
Stinks to be you! BUMMER!
 

Offline Simulated

  • Neilep Level Member
  • ******
  • Posts: 7188
  • Thanked: 1 times
  • Simulated..What more do you needa know :P
    • View Profile
    • Facebook
DIARY ENTRIES & GENERAL CHAT !!!!!!! (VER 9)
« Reply #962 on: 17/12/2007 22:10:08 »
Idc lol
 

Offline Simulated

  • Neilep Level Member
  • ******
  • Posts: 7188
  • Thanked: 1 times
  • Simulated..What more do you needa know :P
    • View Profile
    • Facebook
DIARY ENTRIES & GENERAL CHAT !!!!!!! (VER 9)
« Reply #963 on: 17/12/2007 22:21:44 »
Dan I know you are there! Lol
 

Offline Simulated

  • Neilep Level Member
  • ******
  • Posts: 7188
  • Thanked: 1 times
  • Simulated..What more do you needa know :P
    • View Profile
    • Facebook
DIARY ENTRIES & GENERAL CHAT !!!!!!! (VER 9)
« Reply #964 on: 18/12/2007 01:05:58 »
Well we are two hour delayed already for tomorrow! I should be on in the morning if we still have to go to school, but if we are cancelled it shall be a repeat of today!
 

Offline Karen W.

  • Moderator
  • Naked Science Forum GOD!
  • *****
  • Posts: 31653
  • Thanked: 5 times
  • "come fly with me"
    • View Profile
DIARY ENTRIES & GENERAL CHAT !!!!!!! (VER 9)
« Reply #965 on: 18/12/2007 03:04:06 »
Well maybe we will see you in the morning!
 

Offline Simulated

  • Neilep Level Member
  • ******
  • Posts: 7188
  • Thanked: 1 times
  • Simulated..What more do you needa know :P
    • View Profile
    • Facebook
DIARY ENTRIES & GENERAL CHAT !!!!!!! (VER 9)
« Reply #966 on: 18/12/2007 12:28:37 »
Yes its morning and I am on. Lol Now question is are you?
 

Offline Karen W.

  • Moderator
  • Naked Science Forum GOD!
  • *****
  • Posts: 31653
  • Thanked: 5 times
  • "come fly with me"
    • View Profile
DIARY ENTRIES & GENERAL CHAT !!!!!!! (VER 9)
« Reply #967 on: 18/12/2007 12:29:40 »
Yes I am indeedy!
 

Offline Karen W.

  • Moderator
  • Naked Science Forum GOD!
  • *****
  • Posts: 31653
  • Thanked: 5 times
  • "come fly with me"
    • View Profile
DIARY ENTRIES & GENERAL CHAT !!!!!!! (VER 9)
« Reply #968 on: 18/12/2007 12:35:34 »
Where have you gone now Young man? How is the snow?
 

Offline Simulated

  • Neilep Level Member
  • ******
  • Posts: 7188
  • Thanked: 1 times
  • Simulated..What more do you needa know :P
    • View Profile
    • Facebook
DIARY ENTRIES & GENERAL CHAT !!!!!!! (VER 9)
« Reply #969 on: 18/12/2007 12:43:10 »
LoL. Had to finish getting ready since i know we are going to school. if we do'nt i'm gonna go crazy. lol. the snow was fun. but not anymore since you don't have a big enough spot to lay down in undisturbed snow. hhahaha so much fun
 

Offline Karen W.

  • Moderator
  • Naked Science Forum GOD!
  • *****
  • Posts: 31653
  • Thanked: 5 times
  • "come fly with me"
    • View Profile
DIARY ENTRIES & GENERAL CHAT !!!!!!! (VER 9)
« Reply #970 on: 18/12/2007 12:47:04 »
LOL I bet it was fun! Sounds like you made fun use of it! We have some forecast for snow flurries the nest few days.. It would be so cool. It has stormed really hard all night wind rain  awful.. I am surprised we have power and fear it is but a temporary condition.. I just realized that if the power fails so shall my heat which is not good!
 

Offline Simulated

  • Neilep Level Member
  • ******
  • Posts: 7188
  • Thanked: 1 times
  • Simulated..What more do you needa know :P
    • View Profile
    • Facebook
DIARY ENTRIES & GENERAL CHAT !!!!!!! (VER 9)
« Reply #971 on: 18/12/2007 12:48:09 »
Yes lol I never got it to get over 40 thouhg :( lol 35 is fast enough lol.

and yay karens dream is coming true

oh that wouldn't be good!
 

Offline Karen W.

  • Moderator
  • Naked Science Forum GOD!
  • *****
  • Posts: 31653
  • Thanked: 5 times
  • "come fly with me"
    • View Profile
DIARY ENTRIES & GENERAL CHAT !!!!!!! (VER 9)
« Reply #972 on: 18/12/2007 12:50:02 »
Yes it would be good! I like the snow!
 

Offline Simulated

  • Neilep Level Member
  • ******
  • Posts: 7188
  • Thanked: 1 times
  • Simulated..What more do you needa know :P
    • View Profile
    • Facebook
DIARY ENTRIES & GENERAL CHAT !!!!!!! (VER 9)
« Reply #973 on: 18/12/2007 12:50:55 »
yup yup brb
 

Offline Karen W.

  • Moderator
  • Naked Science Forum GOD!
  • *****
  • Posts: 31653
  • Thanked: 5 times
  • "come fly with me"
    • View Profile
DIARY ENTRIES & GENERAL CHAT !!!!!!! (VER 9)
« Reply #974 on: 18/12/2007 12:51:23 »
Yes lol I never got it to get over 40 thouhg :( lol 35 is fast enough lol.

and yay karens dream is coming true

oh that wouldn't be good!

Do you mean Miles per hour and the wind?
 

The Naked Scientists Forum

DIARY ENTRIES & GENERAL CHAT !!!!!!! (VER 9)
« Reply #974 on: 18/12/2007 12:51:23 »

 

SMF 2.0.10 | SMF © 2015, Simple Machines
SMFAds for Free Forums