The Naked Scientists

The Naked Scientists Forum

Author Topic: Love  (Read 268853 times)

Offline Simulated

  • Neilep Level Member
  • ******
  • Posts: 7188
  • Thanked: 1 times
  • Simulated..What more do you needa know :P
    • View Profile
    • Facebook
Love
« Reply #1000 on: 17/10/2007 12:04:06 »
That's Crazy.

Karen do you a station named WGN?
 

Offline Karen W.

  • Moderator
  • Naked Science Forum GOD!
  • *****
  • Posts: 31653
  • Thanked: 5 times
  • "come fly with me"
    • View Profile
Love
« Reply #1001 on: 18/10/2007 01:59:15 »
That's Crazy.

Karen do you a station named WGN?

Used to with the satelite dish, but it isn't hooked up right now as the bonehead weed eater person cut it in half with the weed eater! LOL
 

Offline Simulated

  • Neilep Level Member
  • ******
  • Posts: 7188
  • Thanked: 1 times
  • Simulated..What more do you needa know :P
    • View Profile
    • Facebook
Love
« Reply #1002 on: 18/10/2007 12:16:28 »
Oh. Well get it up and running for thanksgiving! Cuz I'm gonna be on it! Lol. Well I might be. Our band is going to chicago to march in their parade. And it'll be on that station. I ain't sure if we will be on there though.
 

Offline Karen W.

  • Moderator
  • Naked Science Forum GOD!
  • *****
  • Posts: 31653
  • Thanked: 5 times
  • "come fly with me"
    • View Profile
Love
« Reply #1003 on: 18/10/2007 14:14:44 »
Thats very cool Ryan! I will try to get it back up!
 

Offline Nobody's Confidant

  • Neilep Level Member
  • ******
  • Posts: 1802
  • So loud silence can be.
    • View Profile
Love
« Reply #1004 on: 18/10/2007 16:37:11 »
Oh. Well get it up and running for thanksgiving! Cuz I'm gonna be on it! Lol. Well I might be. Our band is going to chicago to march in their parade. And it'll be on that station. I ain't sure if we will be on there though.
You gots plenty of time.
 

Offline Simulated

  • Neilep Level Member
  • ******
  • Posts: 7188
  • Thanked: 1 times
  • Simulated..What more do you needa know :P
    • View Profile
    • Facebook
Love
« Reply #1005 on: 18/10/2007 16:43:52 »
A month and a few days..
 

Offline Nobody's Confidant

  • Neilep Level Member
  • ******
  • Posts: 1802
  • So loud silence can be.
    • View Profile
Love
« Reply #1006 on: 18/10/2007 16:44:41 »
Like i said
The e/spans will not rule! I still stand against it!
 

Offline Karen W.

  • Moderator
  • Naked Science Forum GOD!
  • *****
  • Posts: 31653
  • Thanked: 5 times
  • "come fly with me"
    • View Profile
Love
« Reply #1007 on: 18/10/2007 16:52:53 »
So a month and 1/2 boys? I hope it all works out great!
 

Offline Simulated

  • Neilep Level Member
  • ******
  • Posts: 7188
  • Thanked: 1 times
  • Simulated..What more do you needa know :P
    • View Profile
    • Facebook
Love
« Reply #1008 on: 18/10/2007 22:22:25 »
Yep Yup
 

Offline Karen W.

  • Moderator
  • Naked Science Forum GOD!
  • *****
  • Posts: 31653
  • Thanked: 5 times
  • "come fly with me"
    • View Profile
Love
« Reply #1009 on: 19/10/2007 01:34:46 »
Well that should be fun!
 

Offline Simulated

  • Neilep Level Member
  • ******
  • Posts: 7188
  • Thanked: 1 times
  • Simulated..What more do you needa know :P
    • View Profile
    • Facebook
Love
« Reply #1010 on: 19/10/2007 01:39:18 »
Yeah! He'll be right becide me lol me in the tenor sax and him in the bass clarinet..
maybe or the row in front of me
lol
 

Offline Karen W.

  • Moderator
  • Naked Science Forum GOD!
  • *****
  • Posts: 31653
  • Thanked: 5 times
  • "come fly with me"
    • View Profile
Love
« Reply #1011 on: 19/10/2007 01:40:44 »
Good you boys will have lots of fun!
 

Offline Simulated

  • Neilep Level Member
  • ******
  • Posts: 7188
  • Thanked: 1 times
  • Simulated..What more do you needa know :P
    • View Profile
    • Facebook
Love
« Reply #1012 on: 19/10/2007 01:42:25 »
Yep I know
 

Offline Karen W.

  • Moderator
  • Naked Science Forum GOD!
  • *****
  • Posts: 31653
  • Thanked: 5 times
  • "come fly with me"
    • View Profile
Love
« Reply #1013 on: 19/10/2007 02:06:52 »
Let me know the lineup!
 

Offline Mirage

  • Neilep Level Member
  • ******
  • Posts: 2733
  • Dry Hump anyone?
    • View Profile
    • http://brokenzanymind.blogspot.com/
Love
« Reply #1014 on: 19/10/2007 02:28:59 »
I love lamp
 

Offline Karen W.

  • Moderator
  • Naked Science Forum GOD!
  • *****
  • Posts: 31653
  • Thanked: 5 times
  • "come fly with me"
    • View Profile
Love
« Reply #1015 on: 19/10/2007 03:02:14 »
You love lamp! uh OH!! lol!
 

Offline Carolyn

  • Neilep Level Member
  • ******
  • Posts: 3761
    • View Profile
Love
« Reply #1016 on: 19/10/2007 03:46:01 »
I love Benjamin.
 

Offline Mirage

  • Neilep Level Member
  • ******
  • Posts: 2733
  • Dry Hump anyone?
    • View Profile
    • http://brokenzanymind.blogspot.com/
Love
« Reply #1017 on: 19/10/2007 03:47:49 »
Franklin!!
 

Offline Carolyn

  • Neilep Level Member
  • ******
  • Posts: 3761
    • View Profile
Love
« Reply #1018 on: 19/10/2007 03:50:43 »
Franklin!!

Nope, not that one.  This one's much cuter.  He's a real animal!
 

Offline Mirage

  • Neilep Level Member
  • ******
  • Posts: 2733
  • Dry Hump anyone?
    • View Profile
    • http://brokenzanymind.blogspot.com/
Love
« Reply #1019 on: 19/10/2007 03:52:58 »
A little woofer is   it!
 

Offline Carolyn

  • Neilep Level Member
  • ******
  • Posts: 3761
    • View Profile
Love
« Reply #1020 on: 19/10/2007 04:01:03 »
A little woofer is   it!

Yep...he's my boy.  I just luff him soooo much.  He's injured right now.  He fought for my honor yesterday and got hurt.
 

Offline Nobody's Confidant

  • Neilep Level Member
  • ******
  • Posts: 1802
  • So loud silence can be.
    • View Profile
Love
« Reply #1021 on: 19/10/2007 14:29:28 »
Nngh! Out from me demon! I will cleanse you with the healing waters!
 

Offline Karen W.

  • Moderator
  • Naked Science Forum GOD!
  • *****
  • Posts: 31653
  • Thanked: 5 times
  • "come fly with me"
    • View Profile
Love
« Reply #1022 on: 19/10/2007 18:09:22 »
Nice....
 

Offline Simulated

  • Neilep Level Member
  • ******
  • Posts: 7188
  • Thanked: 1 times
  • Simulated..What more do you needa know :P
    • View Profile
    • Facebook
Love
« Reply #1023 on: 19/10/2007 21:24:29 »
Let me know the lineup!

Will do
 

Offline Karen W.

  • Moderator
  • Naked Science Forum GOD!
  • *****
  • Posts: 31653
  • Thanked: 5 times
  • "come fly with me"
    • View Profile
Love
« Reply #1024 on: 19/10/2007 22:25:57 »
Good deal Ryan!
 

The Naked Scientists Forum

Love
« Reply #1024 on: 19/10/2007 22:25:57 »

 

SMF 2.0.10 | SMF © 2015, Simple Machines
SMFAds for Free Forums
 
Login
Login with username, password and session length