Naked Science Forum

On the Lighter Side => That CAN'T be true! => Topic started by: ADD HAHAHA on 06/04/2005 00:33:45

Title: when is there time
Post by: ADD HAHAHA on 06/04/2005 00:33:45
ive noted that people present an opion over the weeked and dont have time during the week. y is that[?]

Drew Rody
Title: Re: when is there time
Post by: neilep on 17/04/2005 19:29:41
.Hi Drew..........hmm !!!..as it's the weekend , and I'm not at work I have time to answer this.....DOH !!!

Men are the same as women.... just inside out !!(https://www.thenakedscientists.com/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.world-of-smilies.com%2Fhtml%2Fimages%2Fsmilies%2Fmini%2Fmini018.gif&hash=43d4f680fb1e52aecb14b539cb9eba2c)
Title: Re: when is there time
Post by: Quantum cat on 19/04/2005 04:18:28
Generally people are busy with school, university or work during the week.
Title: Re: when is there time
Post by: chimera on 19/04/2005 11:35:46
I think its because most people are bored out of their skull, probably. You'd not believe the examples I could give of people rushing through a project over the Christmas holiday period. Linux was born that way, Emacs, the C language, Unix, and a quite a few others. Origin of the mythical 'man-month', where someone sits down and is able to get something working from scratch, in just a few weeks.

Same phenomenon, on a smaller scale. Ideas want out, sometimes.
Title: Re: when is there time
Post by: l_kryptonite on 20/04/2005 00:09:08
If you have a family you don't get time on weekends.  It is all go go.  You would usually post after the kids go to bed.

If you live alone or with your parents you probably don't have the same kind of committments.  You are not at work or school on the weekend,socialising with other people , and most people crave social interaction of some sort.  Forums provide access to other people without running up huge phone bills. [;)]

At least on this forum you can pretend it it is worthwhile because you are actually only logged on for educational reasons.
Title: Re: when is there time
Post by: ADD HAHAHA on 20/04/2005 02:58:51
id say its educational lol!!!

wat is a normal time for bed for kids?


Drew Rody
Title: Re: when is there time
Post by: l_kryptonite on 20/04/2005 12:13:43
Is that a trick question?
Do I get bonus points for the correct answer?
Title: Re: when is there time
Post by: Santi2c on 20/04/2005 16:50:36
whether it's a trick question or not, I went to bed at 8 oclock for years as a youngin, I was on quite a streak until I learned what it felt like to live conciously on the other side of that tick mark.
Title: Re: when is there time
Post by: Quantumcat on 20/04/2005 23:36:03
Yeah I remember going to bed at 8 too. then it was 9 o'clock then at age 12 I could go to bed when I felt tired.
Title: Re: when is there time
Post by: ADD HAHAHA on 21/04/2005 03:25:01
my lil sis is 13 and she goes to bed around 12-4am, i did the same but my mom seems to have problems with it.[8D]


Drew Rody
Title: Re: when is there time
Post by: l_kryptonite on 21/04/2005 09:55:59
Well then, you seem to have answered your own question[:D]
No bonus points for me.
Title: Re: when is there time
Post by: ADD HAHAHA on 21/04/2005 18:03:05
it seems a lil late wouldnt u say

i jist wat a reasonable time
u lost a point kryptonite!![:D]


Drew Rody
Title: Re: when is there time
Post by: neilep on 21/04/2005 20:08:09
If we could stop time and somehow still be able to interact and move in ' null time ' then we could stay up as late as we like without getting tired...YAYYYYY !!!

Men are the same as women.... just inside out !!(https://www.thenakedscientists.com/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.world-of-smilies.com%2Fhtml%2Fimages%2Fsmilies%2Fmini%2Fmini018.gif&hash=43d4f680fb1e52aecb14b539cb9eba2c)
Title: Re: when is there time
Post by: ADD HAHAHA on 22/04/2005 01:43:03
id love that idea [:D]


Drew Rody
Title: Re: when is there time
Post by: l_kryptonite on 22/04/2005 11:13:48
I think I lose even more points for not being able to decypher your gibberish, Drew.  I could make neither head nor tail of your last post!  try it in English and I'll see if I can redeem my point...
Title: Re: when is there time
Post by: l_kryptonite on 22/04/2005 11:17:08
Mmm, forget the neverending pack of timtams, I'll take the endless happy hour...


...and the hangover that never comes! hehehe
Title: Re: when is there time
Post by: ADD HAHAHA on 23/04/2005 07:21:57
it seems a lil late wouldnt u say

i jist wat a reasonable time
u lost a point kryptonite!!


i was saying 12-4 am was a little late and what was a reasonable time
u lose more points now
i posted this at 2:22am lol
Title: Re: when is there time
Post by: l_kryptonite on 23/04/2005 10:46:11
Am I to take it then, that you are a child? [:X] How intriguing.  Far be it from me to tell another how to raise her children.

However, if you wish for one's opinion, then you shall have it.
Children should be seen and not heard, and should retire to the nursery for twelve hours of sleep at no later than seven o'clock in the evening. One half of an hour may be allowed for prayers and a little wholesome reading from the good book.

One wonders how many points will be deducted for this dialogue?[:X]

l_kryptonite
Title: Re: when is there time
Post by: Ultima on 24/04/2005 11:50:40
I don't think it matters so much when or for how long someone gets sleep, as long as it's in a regular pattern. I get strung out when I stay awake for long periods of time and then have random bits of sleep afterwards. There are quite a lot of studies showing that kids suffer in school if they don't have regular sleep patterns, since they are half asleep in class.


It's funny how when I was a lot younger I couldn't stand going to sleep and now I can't get enough [:D]

wOw the world spins?
Title: Re: when is there time
Post by: ADD HAHAHA on 24/04/2005 21:21:02
i am not a child and was trying to say that i got in to a pattern in earlyer years and it has...set a bad example for my younger sister.

it does make a difference on the amont of sleep u get! i get 0-7 hours of sleep on a work day on the week ends i get 7-12 hours of sleep. i am in a much better mood on the week ends!!!
Title: Re: when is there time
Post by: neilep on 24/04/2005 22:34:58
7-12 hours sleep !!!........Oh my !!.... I can only fanatsize about such unconscious joy !!

Men are the same as women.... just inside out !!(https://www.thenakedscientists.com/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.world-of-smilies.com%2Fhtml%2Fimages%2Fsmilies%2Fmini%2Fmini018.gif&hash=43d4f680fb1e52aecb14b539cb9eba2c)
Title: Re: when is there time
Post by: Ultima on 24/04/2005 22:46:00
I set a personal record recently where I slept for over 17 hours [:D]. I can tell you now I felt like crap afterwards, I had been up for two days solid before, typing on a computer.... I would have much preferred 7 hours sleep in between days than a mammoth day/sleep.

wOw the world spins?
Title: Re: when is there time
Post by: l_kryptonite on 25/04/2005 10:43:55
I've never had a regular sleep pattern in my life, but then I've never had any interest in regular patterns.

As for a reasonable bedtime for children, I think that if your mother thinks it unreasonable, it probably is.  Mother is always right.

You are much easioer to converse with in this format, Drew.
Thank you.
Title: Re: when is there time
Post by: ADD HAHAHA on 26/04/2005 03:12:10
lol(laugh ou loud) its weird and hard for me to write like this lol [:D]

i don't think any1 on this website has or likes regular patterns no offence to any one but we are all a little out of the norm. [:D][:D][:D]
Title: Re: when is there time
Post by: l_kryptonite on 28/04/2005 10:41:53
So that's why I like it here so much.  I fit right in[:p]
Title: Re: when is there time
Post by: ADD HAHAHA on 29/04/2005 05:53:22
yep thats y every 1 on the discussion forum likes it here so much [:p][:)][8D]