DIARY ENTRIES & GENERAL CHAT !!!!!!! (VER 10)

  • 1724 Replies
  • 400124 Views

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

*

Offline Simulated

  • Neilep Level Member
  • ******
  • 7188
  • Simulated..What more do you needa know :P
    • View Profile
    • Facebook
DIARY ENTRIES & GENERAL CHAT !!!!!!! (VER 10)
« Reply #450 on: 28/02/2008 01:23:46 »
Nope..

*

Offline Karen W.

  • Moderator
  • Naked Science Forum GOD!
  • *****
  • 31660
  • "come fly with me"
    • View Profile
DIARY ENTRIES & GENERAL CHAT !!!!!!! (VER 10)
« Reply #451 on: 28/02/2008 01:26:09 »
Well anyway.. I have used it and if you can go the vinegar, then it works pretty good, but I do not understand how?

"Life is not measured by the number of Breaths we take, but by the moments that take our breath away."

*

Offline Simulated

  • Neilep Level Member
  • ******
  • 7188
  • Simulated..What more do you needa know :P
    • View Profile
    • Facebook
DIARY ENTRIES & GENERAL CHAT !!!!!!! (VER 10)
« Reply #452 on: 28/02/2008 01:27:40 »
Yeah i think i best get going.

*

Offline Karen W.

  • Moderator
  • Naked Science Forum GOD!
  • *****
  • 31660
  • "come fly with me"
    • View Profile
DIARY ENTRIES & GENERAL CHAT !!!!!!! (VER 10)
« Reply #453 on: 28/02/2008 01:31:48 »
Ok.. Have a nice evening it was great chatting with you.. have fun. Night Ryan.

"Life is not measured by the number of Breaths we take, but by the moments that take our breath away."

*

Offline Nobody's Confidant

  • Neilep Level Member
  • ******
  • 1802
  • So loud silence can be.
    • View Profile
DIARY ENTRIES & GENERAL CHAT !!!!!!! (VER 10)
« Reply #454 on: 28/02/2008 16:26:39 »
Anymore things that would be nice to have on ther?
The one time Kraner actually pays attention to grammar.
Nothing is absolute. It takes a thousand people to make a stereotype, only one to grind it into the dust.

*

Offline Simulated

  • Neilep Level Member
  • ******
  • 7188
  • Simulated..What more do you needa know :P
    • View Profile
    • Facebook
DIARY ENTRIES & GENERAL CHAT !!!!!!! (VER 10)
« Reply #455 on: 28/02/2008 21:44:23 »
Yeah buddy!

*

Offline Karen W.

  • Moderator
  • Naked Science Forum GOD!
  • *****
  • 31660
  • "come fly with me"
    • View Profile
DIARY ENTRIES & GENERAL CHAT !!!!!!! (VER 10)
« Reply #456 on: 28/02/2008 22:02:46 »
Hi Ryan and everyone... hows the day going?

"Life is not measured by the number of Breaths we take, but by the moments that take our breath away."

*

Offline Simulated

  • Neilep Level Member
  • ******
  • 7188
  • Simulated..What more do you needa know :P
    • View Profile
    • Facebook
DIARY ENTRIES & GENERAL CHAT !!!!!!! (VER 10)
« Reply #457 on: 28/02/2008 22:08:59 »
The day went well I guess you could say.

My nose itches right now.

I gotta go to Musical and envirothon later..

*

Offline Karen W.

  • Moderator
  • Naked Science Forum GOD!
  • *****
  • 31660
  • "come fly with me"
    • View Profile
DIARY ENTRIES & GENERAL CHAT !!!!!!! (VER 10)
« Reply #458 on: 28/02/2008 22:23:07 »
Well scratch it! Hope your day goes well!
Have fun!
« Last Edit: 01/03/2008 01:05:48 by Karen W. »

"Life is not measured by the number of Breaths we take, but by the moments that take our breath away."

*

Offline Simulated

  • Neilep Level Member
  • ******
  • 7188
  • Simulated..What more do you needa know :P
    • View Profile
    • Facebook
DIARY ENTRIES & GENERAL CHAT !!!!!!! (VER 10)
« Reply #459 on: 29/02/2008 02:48:36 »
An Inconvient Truth...interesting movie..

*

Offline Karen W.

  • Moderator
  • Naked Science Forum GOD!
  • *****
  • 31660
  • "come fly with me"
    • View Profile
DIARY ENTRIES & GENERAL CHAT !!!!!!! (VER 10)
« Reply #460 on: 29/02/2008 05:38:17 »
Yes, it is.

Did you like it?

"Life is not measured by the number of Breaths we take, but by the moments that take our breath away."

*

Offline Simulated

  • Neilep Level Member
  • ******
  • 7188
  • Simulated..What more do you needa know :P
    • View Profile
    • Facebook
DIARY ENTRIES & GENERAL CHAT !!!!!!! (VER 10)
« Reply #461 on: 29/02/2008 12:33:07 »
It was purdy good I guess.

*

Offline Nobody's Confidant

  • Neilep Level Member
  • ******
  • 1802
  • So loud silence can be.
    • View Profile
DIARY ENTRIES & GENERAL CHAT !!!!!!! (VER 10)
« Reply #462 on: 29/02/2008 17:34:23 »
Bah, it's impossible to be articulate with braces.
How is it a dinner roll can break braces?
Nothing is absolute. It takes a thousand people to make a stereotype, only one to grind it into the dust.

*

Offline Karen W.

  • Moderator
  • Naked Science Forum GOD!
  • *****
  • 31660
  • "come fly with me"
    • View Profile
DIARY ENTRIES & GENERAL CHAT !!!!!!! (VER 10)
« Reply #463 on: 29/02/2008 18:19:54 »
Someone made some pretty tough dinner rolls ... LOL sounds like my first attempt when I was 19 years old.. Hee HEE HEE.. I could have sold them for ammunition in a cannon.. they would have been deadly! lol... lol..

MORNING AND AFTERNOON EVERYONE!
« Last Edit: 01/03/2008 01:04:39 by Karen W. »

"Life is not measured by the number of Breaths we take, but by the moments that take our breath away."

*

Offline Simulated

  • Neilep Level Member
  • ******
  • 7188
  • Simulated..What more do you needa know :P
    • View Profile
    • Facebook
DIARY ENTRIES & GENERAL CHAT !!!!!!! (VER 10)
« Reply #464 on: 29/02/2008 22:21:16 »
Yeah my day was swell I guess you could say.

What about all of yours?

*

Offline i am bored

  • Hero Member
  • *****
  • 927
    • View Profile
DIARY ENTRIES & GENERAL CHAT !!!!!!! (VER 10)
« Reply #465 on: 29/02/2008 23:20:16 »
good
if the pen is mightier than the sword then imagine how powerfull the printer is

*

Offline Simulated

  • Neilep Level Member
  • ******
  • 7188
  • Simulated..What more do you needa know :P
    • View Profile
    • Facebook
DIARY ENTRIES & GENERAL CHAT !!!!!!! (VER 10)
« Reply #466 on: 29/02/2008 23:54:52 »
A sweet

*

Offline Simulated

  • Neilep Level Member
  • ******
  • 7188
  • Simulated..What more do you needa know :P
    • View Profile
    • Facebook
DIARY ENTRIES & GENERAL CHAT !!!!!!! (VER 10)
« Reply #467 on: 01/03/2008 00:45:26 »
What about your day Karen.

*

Offline Karen W.

  • Moderator
  • Naked Science Forum GOD!
  • *****
  • 31660
  • "come fly with me"
    • View Profile
DIARY ENTRIES & GENERAL CHAT !!!!!!! (VER 10)
« Reply #468 on: 01/03/2008 00:55:43 »
Yeah my day was swell I guess you could say.

What about all of yours?

they have been very relaxing days! Taking things easy and enjoying some extra energy that seems to be sneaking in on more days then before, which is good.

Glad your day was good!
« Last Edit: 01/03/2008 01:05:25 by Karen W. »

"Life is not measured by the number of Breaths we take, but by the moments that take our breath away."

*

Offline Karen W.

  • Moderator
  • Naked Science Forum GOD!
  • *****
  • 31660
  • "come fly with me"
    • View Profile
DIARY ENTRIES & GENERAL CHAT !!!!!!! (VER 10)
« Reply #469 on: 01/03/2008 01:06:19 »
It was purdy good I guess.

yep it was!

"Life is not measured by the number of Breaths we take, but by the moments that take our breath away."

*

Offline Simulated

  • Neilep Level Member
  • ******
  • 7188
  • Simulated..What more do you needa know :P
    • View Profile
    • Facebook
DIARY ENTRIES & GENERAL CHAT !!!!!!! (VER 10)
« Reply #470 on: 01/03/2008 01:09:59 »
I see I see

*

Offline Karen W.

  • Moderator
  • Naked Science Forum GOD!
  • *****
  • 31660
  • "come fly with me"
    • View Profile
DIARY ENTRIES & GENERAL CHAT !!!!!!! (VER 10)
« Reply #471 on: 01/03/2008 01:10:45 »
What is it you see there Ryan My friend?

"Life is not measured by the number of Breaths we take, but by the moments that take our breath away."

*

Offline Simulated

  • Neilep Level Member
  • ******
  • 7188
  • Simulated..What more do you needa know :P
    • View Profile
    • Facebook
DIARY ENTRIES & GENERAL CHAT !!!!!!! (VER 10)
« Reply #472 on: 01/03/2008 01:11:28 »
Idk, but the song Piano Man, which I am listening to currently, is great

*

Offline Karen W.

  • Moderator
  • Naked Science Forum GOD!
  • *****
  • 31660
  • "come fly with me"
    • View Profile
DIARY ENTRIES & GENERAL CHAT !!!!!!! (VER 10)
« Reply #473 on: 01/03/2008 01:15:18 »
Yes I love that song too! It is great!! MUsic helps to feel better when things are a mess!

"Life is not measured by the number of Breaths we take, but by the moments that take our breath away."

*

Offline Simulated

  • Neilep Level Member
  • ******
  • 7188
  • Simulated..What more do you needa know :P
    • View Profile
    • Facebook
DIARY ENTRIES & GENERAL CHAT !!!!!!! (VER 10)
« Reply #474 on: 01/03/2008 01:15:50 »
Yeah I guess so

*

Offline Simulated

  • Neilep Level Member
  • ******
  • 7188
  • Simulated..What more do you needa know :P
    • View Profile
    • Facebook
DIARY ENTRIES & GENERAL CHAT !!!!!!! (VER 10)
« Reply #475 on: 01/03/2008 01:18:12 »
Science Fair tomorrow like all day..yay

*

Offline Karen W.

  • Moderator
  • Naked Science Forum GOD!
  • *****
  • 31660
  • "come fly with me"
    • View Profile
DIARY ENTRIES & GENERAL CHAT !!!!!!! (VER 10)
« Reply #476 on: 01/03/2008 01:19:25 »
Have you been playing your Guitar?? Learning some new music?

Cool I hope you do good and take first place!

"Life is not measured by the number of Breaths we take, but by the moments that take our breath away."

*

Offline Simulated

  • Neilep Level Member
  • ******
  • 7188
  • Simulated..What more do you needa know :P
    • View Profile
    • Facebook
DIARY ENTRIES & GENERAL CHAT !!!!!!! (VER 10)
« Reply #477 on: 01/03/2008 01:20:06 »
Nope no time and when I do, no you gotta get homework done.

I don't hope so and then i've got this kaner sore and ya it hurts

*

Offline Karen W.

  • Moderator
  • Naked Science Forum GOD!
  • *****
  • 31660
  • "come fly with me"
    • View Profile
DIARY ENTRIES & GENERAL CHAT !!!!!!! (VER 10)
« Reply #478 on: 01/03/2008 01:22:58 »
OOH I am sorry you have no time. I am glad your getting your homework done.

OHHHH!!:(

OOOH Is it really hurting? I have never had one before!

"Life is not measured by the number of Breaths we take, but by the moments that take our breath away."

*

Offline Simulated

  • Neilep Level Member
  • ******
  • 7188
  • Simulated..What more do you needa know :P
    • View Profile
    • Facebook
DIARY ENTRIES & GENERAL CHAT !!!!!!! (VER 10)
« Reply #479 on: 01/03/2008 01:24:32 »
Yeah it stinks. I think this is like my 3rd one?

*

Offline Karen W.

  • Moderator
  • Naked Science Forum GOD!
  • *****
  • 31660
  • "come fly with me"
    • View Profile
DIARY ENTRIES & GENERAL CHAT !!!!!!! (VER 10)
« Reply #480 on: 01/03/2008 01:28:14 »
I am sorry ... My husband always got them and took something called L-Lysine! Really healed fast and if you took it when you knoew it was coming it stops them and is pretty good!

"Life is not measured by the number of Breaths we take, but by the moments that take our breath away."

*

Offline Simulated

  • Neilep Level Member
  • ******
  • 7188
  • Simulated..What more do you needa know :P
    • View Profile
    • Facebook
DIARY ENTRIES & GENERAL CHAT !!!!!!! (VER 10)
« Reply #481 on: 01/03/2008 01:29:56 »
I don't lke it when you bite it and that nasty tasting stuff comes out ha

*

Offline Karen W.

  • Moderator
  • Naked Science Forum GOD!
  • *****
  • 31660
  • "come fly with me"
    • View Profile
DIARY ENTRIES & GENERAL CHAT !!!!!!! (VER 10)
« Reply #482 on: 01/03/2008 01:31:47 »
OOOOH Gag me with a spoon.....!!!  YUCKKKKKKKKY!!! Is it pus???? OOOH Ryan.. LOL Grossing me out!

"Life is not measured by the number of Breaths we take, but by the moments that take our breath away."

*

Offline Simulated

  • Neilep Level Member
  • ******
  • 7188
  • Simulated..What more do you needa know :P
    • View Profile
    • Facebook
DIARY ENTRIES & GENERAL CHAT !!!!!!! (VER 10)
« Reply #483 on: 01/03/2008 01:35:14 »
Idk what it is its just icky

*

Offline Karen W.

  • Moderator
  • Naked Science Forum GOD!
  • *****
  • 31660
  • "come fly with me"
    • View Profile
DIARY ENTRIES & GENERAL CHAT !!!!!!! (VER 10)
« Reply #484 on: 01/03/2008 01:36:19 »
LOL LOL... Yes it sounds icky! LOL... I have a wee bit of a weak stomach!! LOL

"Life is not measured by the number of Breaths we take, but by the moments that take our breath away."

*

Offline Simulated

  • Neilep Level Member
  • ******
  • 7188
  • Simulated..What more do you needa know :P
    • View Profile
    • Facebook
DIARY ENTRIES & GENERAL CHAT !!!!!!! (VER 10)
« Reply #485 on: 01/03/2008 01:37:20 »
Have you been playing your Guitar?? Learning some new music?

I do wanna learn

Peace of Mind by Boston

and She Hates Me by Puddle of Mudd on guitar

and

The Entertainer by Scott Chaplin

Come Sail Away by Styx on piano
« Last Edit: 01/03/2008 01:39:11 by Simulated »

*

Offline Karen W.

  • Moderator
  • Naked Science Forum GOD!
  • *****
  • 31660
  • "come fly with me"
    • View Profile
DIARY ENTRIES & GENERAL CHAT !!!!!!! (VER 10)
« Reply #486 on: 01/03/2008 01:39:14 »
Sounds like some good music..  I hope you find time to learn them.. Very cool!

"Life is not measured by the number of Breaths we take, but by the moments that take our breath away."

*

Offline Simulated

  • Neilep Level Member
  • ******
  • 7188
  • Simulated..What more do you needa know :P
    • View Profile
    • Facebook
DIARY ENTRIES & GENERAL CHAT !!!!!!! (VER 10)
« Reply #487 on: 01/03/2008 01:39:46 »
Yeah mama

*

Offline Karen W.

  • Moderator
  • Naked Science Forum GOD!
  • *****
  • 31660
  • "come fly with me"
    • View Profile
DIARY ENTRIES & GENERAL CHAT !!!!!!! (VER 10)
« Reply #488 on: 01/03/2008 01:40:43 »
Yeah Mama..HUh... LOLLOL LOL LOL LOL... Hee hee.. your so funny!

"Life is not measured by the number of Breaths we take, but by the moments that take our breath away."

*

Offline Simulated

  • Neilep Level Member
  • ******
  • 7188
  • Simulated..What more do you needa know :P
    • View Profile
    • Facebook
DIARY ENTRIES & GENERAL CHAT !!!!!!! (VER 10)
« Reply #489 on: 01/03/2008 01:42:12 »
Yeah mama :P ok i'll stop now ha

um do you miss kadie too?

*

Offline Karen W.

  • Moderator
  • Naked Science Forum GOD!
  • *****
  • 31660
  • "come fly with me"
    • View Profile
DIARY ENTRIES & GENERAL CHAT !!!!!!! (VER 10)
« Reply #490 on: 01/03/2008 01:44:20 »
Yep I do .. I miss all you knuckle heads on here as I have not been on much...

 You don't have to stop it made me laugh.. I liked it ! It was funny!

"Life is not measured by the number of Breaths we take, but by the moments that take our breath away."

*

Offline Simulated

  • Neilep Level Member
  • ******
  • 7188
  • Simulated..What more do you needa know :P
    • View Profile
    • Facebook
DIARY ENTRIES & GENERAL CHAT !!!!!!! (VER 10)
« Reply #491 on: 01/03/2008 01:46:53 »
Yeah I wish she'd stop in for like a day and just fill us in.

*

Offline Karen W.

  • Moderator
  • Naked Science Forum GOD!
  • *****
  • 31660
  • "come fly with me"
    • View Profile
DIARY ENTRIES & GENERAL CHAT !!!!!!! (VER 10)
« Reply #492 on: 01/03/2008 01:48:21 »
Did you see she posted about a week ago.. its a boy.. she is having a boy!

"Life is not measured by the number of Breaths we take, but by the moments that take our breath away."

*

Offline Simulated

  • Neilep Level Member
  • ******
  • 7188
  • Simulated..What more do you needa know :P
    • View Profile
    • Facebook
DIARY ENTRIES & GENERAL CHAT !!!!!!! (VER 10)
« Reply #493 on: 01/03/2008 01:49:42 »
Yes I saw. But that was for 20 seconds ha

*

Offline Karen W.

  • Moderator
  • Naked Science Forum GOD!
  • *****
  • 31660
  • "come fly with me"
    • View Profile
DIARY ENTRIES & GENERAL CHAT !!!!!!! (VER 10)
« Reply #494 on: 01/03/2008 01:51:30 »
Yeah me too! I wish she could come on longer...

"Life is not measured by the number of Breaths we take, but by the moments that take our breath away."

*

Offline Simulated

  • Neilep Level Member
  • ******
  • 7188
  • Simulated..What more do you needa know :P
    • View Profile
    • Facebook
DIARY ENTRIES & GENERAL CHAT !!!!!!! (VER 10)
« Reply #495 on: 01/03/2008 01:52:25 »
But life ain't so good i guess so its all good

*

Offline Karen W.

  • Moderator
  • Naked Science Forum GOD!
  • *****
  • 31660
  • "come fly with me"
    • View Profile
DIARY ENTRIES & GENERAL CHAT !!!!!!! (VER 10)
« Reply #496 on: 01/03/2008 01:54:15 »
Well I think being pregnant and trying to make a home for a new one takes some time and she is a new mom so it will take her a while to become accustomed to being pregnant and then taking care of a baby.. Its a huge responsibility!

"Life is not measured by the number of Breaths we take, but by the moments that take our breath away."

*

Offline Simulated

  • Neilep Level Member
  • ******
  • 7188
  • Simulated..What more do you needa know :P
    • View Profile
    • Facebook
DIARY ENTRIES & GENERAL CHAT !!!!!!! (VER 10)
« Reply #497 on: 01/03/2008 01:55:00 »
yeah. i'm glad i'm not a girl and i'm a guy that can control his stuff..ha

*

Offline Karen W.

  • Moderator
  • Naked Science Forum GOD!
  • *****
  • 31660
  • "come fly with me"
    • View Profile
DIARY ENTRIES & GENERAL CHAT !!!!!!! (VER 10)
« Reply #498 on: 01/03/2008 01:59:18 »
Can you control your stuff?? LOL.. Hee hee.. well I think girls can control their stuff quite well Thank you!! LOL!

Being a Mom is terrific as is being a DAD!  It's just vital to wait until your ready for the responsibility of a family.. Right now for you you need to be able to deal with the responsibility of school and boyfriend hood... You should enjoy this time because it is not always easy being a adult with adult responsibilities!

When it is time you will be ready and fine!

"Life is not measured by the number of Breaths we take, but by the moments that take our breath away."

*

Offline Simulated

  • Neilep Level Member
  • ******
  • 7188
  • Simulated..What more do you needa know :P
    • View Profile
    • Facebook
DIARY ENTRIES & GENERAL CHAT !!!!!!! (VER 10)
« Reply #499 on: 01/03/2008 02:02:45 »
Yeah um I mean being a girls gotta be the worst thing ever. And my stuff is like hormones or w.e you wanna call it. I mean its not like i'm out there trying to make people mothers ha. like most poeple..