Pictures of Ourselves!

  • 2318 Replies
  • 489838 Views

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

*

Offline Seany

  • Neilep Level Member
  • ******
  • 4209
  • Live your life to the full!
    • View Profile
Pictures of Ourselves!
« Reply #750 on: 22/05/2007 18:48:19 »
Yep me thinks so too. Karen, I'm having trouble telling whos your niece and whos your daughter!! Gwrr!
They say that when you die, your life flashes in front of you. Make it worth watching!


*

Offline Karen W.

  • Moderator
  • Naked Science Forum GOD!
  • *****
  • 31662
  • "come fly with me"
    • View Profile
Pictures of Ourselves!
« Reply #751 on: 23/05/2007 03:36:00 »
Yep me thinks so too. Karen, I'm having trouble telling whos your niece and whos your daughter!! Gwrr!

My daughter Sarah is the blond on the left side of your screen and my Niece Kimberly is the Blond on the right side of the screen.

Boys from right to left are Nathaniel and John.. LOLOldest being John!

"Life is not measured by the number of Breaths we take, but by the moments that take our breath away."

*

Offline Seany

  • Neilep Level Member
  • ******
  • 4209
  • Live your life to the full!
    • View Profile
Pictures of Ourselves!
« Reply #752 on: 23/05/2007 07:23:34 »
Oh.. I knew that.. [;)]
They say that when you die, your life flashes in front of you. Make it worth watching!


*

Offline Karen W.

  • Moderator
  • Naked Science Forum GOD!
  • *****
  • 31662
  • "come fly with me"
    • View Profile
Pictures of Ourselves!
« Reply #753 on: 23/05/2007 08:37:43 »
..LOL Yeah I know you did! LOL Your so funny! LOL

"Life is not measured by the number of Breaths we take, but by the moments that take our breath away."

*

Offline Seany

  • Neilep Level Member
  • ******
  • 4209
  • Live your life to the full!
    • View Profile
Pictures of Ourselves!
« Reply #754 on: 23/05/2007 18:46:22 »
Yes.. I knew who were who.. I was just testing you. [;)]
They say that when you die, your life flashes in front of you. Make it worth watching!


*

Offline Karen W.

  • Moderator
  • Naked Science Forum GOD!
  • *****
  • 31662
  • "come fly with me"
    • View Profile
Pictures of Ourselves!
« Reply #755 on: 24/05/2007 03:04:15 »
I was testing you!!!

"Life is not measured by the number of Breaths we take, but by the moments that take our breath away."

*

Offline Seany

  • Neilep Level Member
  • ******
  • 4209
  • Live your life to the full!
    • View Profile
Pictures of Ourselves!
« Reply #756 on: 24/05/2007 07:18:35 »
Nope I was testing you!! [;)]
They say that when you die, your life flashes in front of you. Make it worth watching!


*

Offline kdlynn

  • Neilep Level Member
  • ******
  • 2851
    • View Profile
Pictures of Ourselves!
« Reply #757 on: 24/05/2007 07:20:42 »
i was testing both of you

*

Offline Seany

  • Neilep Level Member
  • ******
  • 4209
  • Live your life to the full!
    • View Profile
Pictures of Ourselves!
« Reply #758 on: 24/05/2007 07:25:06 »
Ooooh lol.. Well I was testing Karen, who was testing me, who was testing her, but Kadie was testing us both..
They say that when you die, your life flashes in front of you. Make it worth watching!


*

Offline kdlynn

  • Neilep Level Member
  • ******
  • 2851
    • View Profile
Pictures of Ourselves!
« Reply #759 on: 24/05/2007 07:27:29 »
precisely!

*

Offline Karen W.

  • Moderator
  • Naked Science Forum GOD!
  • *****
  • 31662
  • "come fly with me"
    • View Profile
Pictures of Ourselves!
« Reply #760 on: 24/05/2007 07:36:16 »
Your both testing me! LOL

"Life is not measured by the number of Breaths we take, but by the moments that take our breath away."

*

Offline Nobody's Confidant

  • Neilep Level Member
  • ******
  • 1802
  • So loud silence can be.
    • View Profile
Pictures of Ourselves!
« Reply #761 on: 24/05/2007 13:00:01 »
Hee hee, no one knows it was really I pulling the strings.

Erm, yes. Good job all of you for passing your tests.
Nothing is absolute. It takes a thousand people to make a stereotype, only one to grind it into the dust.

*

Offline Ben6789

  • Hero Member
  • *****
  • 760
  • And then there were none.
    • View Profile
Pictures of Ourselves!
« Reply #762 on: 24/05/2007 16:46:41 »
Please, my connections were controlling everything.
Life is like a video game, always trying to win. To bad it's impossible to beat Death's high score.

*

Offline Karen W.

  • Moderator
  • Naked Science Forum GOD!
  • *****
  • 31662
  • "come fly with me"
    • View Profile
Pictures of Ourselves!
« Reply #763 on: 24/05/2007 17:05:32 »
LOL... Connection connections..LOL My head is swimming with all these connections!! LOL

"Life is not measured by the number of Breaths we take, but by the moments that take our breath away."

*

Offline Seany

  • Neilep Level Member
  • ******
  • 4209
  • Live your life to the full!
    • View Profile
Pictures of Ourselves!
« Reply #764 on: 24/05/2007 18:45:32 »
Yes.. It's like..

I know that you knew that I knew that you knew that I knew that you knew that I didn't know that you knew but I knew that you knew but you didn't know what I knew.
They say that when you die, your life flashes in front of you. Make it worth watching!


*

Offline Karen W.

  • Moderator
  • Naked Science Forum GOD!
  • *****
  • 31662
  • "come fly with me"
    • View Profile
Pictures of Ourselves!
« Reply #765 on: 24/05/2007 19:20:26 »
LOL.. I don't Know what I know you know that I know that you know that I know too,,LOL I am so confused Knowing what you know that I know too!
« Last Edit: 25/05/2007 03:29:50 by Karen W. »

"Life is not measured by the number of Breaths we take, but by the moments that take our breath away."

*

Offline Seany

  • Neilep Level Member
  • ******
  • 4209
  • Live your life to the full!
    • View Profile
Pictures of Ourselves!
« Reply #766 on: 24/05/2007 19:47:32 »
Yep, but I knew that you knew what I knew that I knew!!! GWrr lol
They say that when you die, your life flashes in front of you. Make it worth watching!


*

Offline Karen W.

  • Moderator
  • Naked Science Forum GOD!
  • *****
  • 31662
  • "come fly with me"
    • View Profile
Pictures of Ourselves!
« Reply #767 on: 25/05/2007 03:33:00 »
Yep, but I knew that you knew what I knew that I knew!!! GWrr lol

So Now that we both know that I know that you know what I know that you know, what shall we do about it? Do you know what I mean about what I know we both know as a result of all of these connections..LOL

"Life is not measured by the number of Breaths we take, but by the moments that take our breath away."

*

Offline kdlynn

  • Neilep Level Member
  • ******
  • 2851
    • View Profile
Pictures of Ourselves!
« Reply #768 on: 25/05/2007 04:17:39 »
i know that you know that he knows something or something... but what the heck is going on?

*

Offline Karen W.

  • Moderator
  • Naked Science Forum GOD!
  • *****
  • 31662
  • "come fly with me"
    • View Profile
Pictures of Ourselves!
« Reply #769 on: 25/05/2007 04:34:19 »
Just goofy play..

"Life is not measured by the number of Breaths we take, but by the moments that take our breath away."

*

Offline kdlynn

  • Neilep Level Member
  • ******
  • 2851
    • View Profile
Pictures of Ourselves!
« Reply #770 on: 25/05/2007 04:35:35 »
ok. i thought i really wasn't following what was happening. lol

*

Offline Karen W.

  • Moderator
  • Naked Science Forum GOD!
  • *****
  • 31662
  • "come fly with me"
    • View Profile
Pictures of Ourselves!
« Reply #771 on: 25/05/2007 04:49:32 »
Well somethings happening for sure but what is another story!

"Life is not measured by the number of Breaths we take, but by the moments that take our breath away."

*

Offline Mirage

  • Neilep Level Member
  • ******
  • 2733
  • Dry Hump anyone?
    • View Profile
    • http://brokenzanymind.blogspot.com/
Pictures of Ourselves!
« Reply #772 on: 25/05/2007 16:12:14 »
Wow, just had a very quick look through and my god, very beautiful people  [:)]  [O8)]
-------------------------

Would if I could but I can't so I won't

*

Offline kdlynn

  • Neilep Level Member
  • ******
  • 2851
    • View Profile
Pictures of Ourselves!
« Reply #773 on: 25/05/2007 16:15:13 »
hey there you are!

*

Offline Mirage

  • Neilep Level Member
  • ******
  • 2733
  • Dry Hump anyone?
    • View Profile
    • http://brokenzanymind.blogspot.com/
Pictures of Ourselves!
« Reply #774 on: 25/05/2007 16:23:29 »
Who me! What have I done  [;)]
-------------------------

Would if I could but I can't so I won't

*

Offline kdlynn

  • Neilep Level Member
  • ******
  • 2851
    • View Profile
Pictures of Ourselves!
« Reply #775 on: 25/05/2007 16:24:12 »
we were looking for you!

*

Offline Nobody's Confidant

  • Neilep Level Member
  • ******
  • 1802
  • So loud silence can be.
    • View Profile
Pictures of Ourselves!
« Reply #776 on: 25/05/2007 16:26:58 »
Oh yeah. Mirage goes missing because she goes for a walk.

My school is a warzone that I'm barely surviving, but does anyone ask where I went after I was late for the Study Hall rendevous point? Noooooooooooooooooo...
Nothing is absolute. It takes a thousand people to make a stereotype, only one to grind it into the dust.

*

Offline kdlynn

  • Neilep Level Member
  • ******
  • 2851
    • View Profile
Pictures of Ourselves!
« Reply #777 on: 25/05/2007 16:29:01 »
dan was gone for weeks! not minutes! but where were you rd? and what is your name?

*

Offline Mirage

  • Neilep Level Member
  • ******
  • 2733
  • Dry Hump anyone?
    • View Profile
    • http://brokenzanymind.blogspot.com/
Pictures of Ourselves!
« Reply #778 on: 25/05/2007 16:29:12 »
we were looking for you!

Awwwww, I feel special now  [:I]  [:X]

Oh yeah. Mirage goes missing because she goes for a walk.

My school is a warzone that I'm barely surviving, but does anyone ask where I went after I was late for the Study Hall rendevous point? Noooooooooooooooooo...

How are you Rdn00b? did you go for a walk also  [;)]
-------------------------

Would if I could but I can't so I won't

*

Offline kdlynn

  • Neilep Level Member
  • ******
  • 2851
    • View Profile
Pictures of Ourselves!
« Reply #779 on: 25/05/2007 16:31:38 »
i had a theory that you and neil were under the impression that the whole forum was playing hide and seek. i tried to form a search party... didn't work out

*

Offline Nobody's Confidant

  • Neilep Level Member
  • ******
  • 1802
  • So loud silence can be.
    • View Profile
Pictures of Ourselves!
« Reply #780 on: 25/05/2007 16:33:14 »
we were looking for you!

Awwwww, I feel special now  [:I]  [:X]

Oh yeah. Mirage goes missing because she goes for a walk.

My school is a warzone that I'm barely surviving, but does anyone ask where I went after I was late for the Study Hall rendevous point? Noooooooooooooooooo...

How are you Rdn00b? did you go for a walk also  [;)]

A walk? A WALK?! I was nearly torn to peices during science! The only way I made it out was when Mr. E gave us a take-home test! That gave me a window to escape.
Nothing is absolute. It takes a thousand people to make a stereotype, only one to grind it into the dust.

*

Offline Mirage

  • Neilep Level Member
  • ******
  • 2733
  • Dry Hump anyone?
    • View Profile
    • http://brokenzanymind.blogspot.com/
Pictures of Ourselves!
« Reply #781 on: 25/05/2007 16:38:55 »
i had a theory that you and neil were under the impression that the whole forum was playing hide and seek. i tried to form a search party... didn't work out

Has Neil vanished as well then?

Oh, and I must say, WOW, you sure are a hotty, an absolute stunner  [:)]

we were looking for you!

Awwwww, I feel special now  [:I]  [:X]

Oh yeah. Mirage goes missing because she goes for a walk.

My school is a warzone that I'm barely surviving, but does anyone ask where I went after I was late for the Study Hall rendevous point? Noooooooooooooooooo...

How are you Rdn00b? did you go for a walk also  [;)]

A walk? A WALK?! I was nearly torn to peices during science! The only way I made it out was when Mr. E gave us a take-home test! That gave me a window to escape.

What happened in science then? And has school really turned into a prison now  [:o]
It was a little like that when I was at school, but I had nowhere to run to.........I guess that's the problem with being a kid, having to catch a coach to school, not being legally able to drive kinda sucked  [;)]
-------------------------

Would if I could but I can't so I won't

*

Offline Nobody's Confidant

  • Neilep Level Member
  • ******
  • 1802
  • So loud silence can be.
    • View Profile
Pictures of Ourselves!
« Reply #782 on: 25/05/2007 16:41:23 »
So much happened in science, but it'll calm down by next week. And no it's not a prison, just a war zone--

Blast! Get down!

*BOOOM!*
Nothing is absolute. It takes a thousand people to make a stereotype, only one to grind it into the dust.

*

Offline kdlynn

  • Neilep Level Member
  • ******
  • 2851
    • View Profile
Pictures of Ourselves!
« Reply #783 on: 25/05/2007 16:42:54 »
neil has in fact vanished. and thank you. *blushes*

*

Offline Nobody's Confidant

  • Neilep Level Member
  • ******
  • 1802
  • So loud silence can be.
    • View Profile
Pictures of Ourselves!
« Reply #784 on: 25/05/2007 16:44:08 »
*cough, cough*  Oh yeah, just don't worry about me I'm just---

Crap!

*BOOM!POW!HUGE EXPLOSION!*
Nothing is absolute. It takes a thousand people to make a stereotype, only one to grind it into the dust.

*

Offline kdlynn

  • Neilep Level Member
  • ******
  • 2851
    • View Profile
Pictures of Ourselves!
« Reply #785 on: 25/05/2007 16:47:41 »
i asked what happened to you and what your name was, dear. you didn't answer me!

*

Offline Mirage

  • Neilep Level Member
  • ******
  • 2733
  • Dry Hump anyone?
    • View Profile
    • http://brokenzanymind.blogspot.com/
Pictures of Ourselves!
« Reply #786 on: 25/05/2007 16:49:42 »
So much happened in science, but it'll calm down by next week. And no it's not a prison, just a war zone--

Blast! Get down!

*BOOOM!*

LOL I never really had any problems in science, Religious Studies, now that was different  [;)]
But school is like that, sometimes you can have the best week of your life, even if it is at school and not down the park with some mates and a bottle of..............
There is always going to be some hard days, war zones at school happen quite a lot of the time, just make sure to keep your head down when the cross fire starts  [;)]

neil has in fact vanished. and thank you. *blushes*

Hmmmm, I wonder where he could be, although the stud does vanish from time to time. He'll be back  [:)]

I expect you get it all the time though eh  [;)] Aphrodite hasn't got anything on you girl
-------------------------

Would if I could but I can't so I won't

*

Offline kdlynn

  • Neilep Level Member
  • ******
  • 2851
    • View Profile
Pictures of Ourselves!
« Reply #787 on: 25/05/2007 16:51:54 »
ha ha.... i don't know about that. but i am greek as well... lol

*

Offline Karen W.

  • Moderator
  • Naked Science Forum GOD!
  • *****
  • 31662
  • "come fly with me"
    • View Profile
Pictures of Ourselves!
« Reply #788 on: 25/05/2007 16:53:01 »
Hi Everyone So Glad to see you back Daniel... I wish I could hug your big ole neck!!! HUGS.......HUGS........Hugs....... I lost me smiley site and Can't find it! LOL So take these anyways.... LOL Missed you.....

"Life is not measured by the number of Breaths we take, but by the moments that take our breath away."

*

Offline Mirage

  • Neilep Level Member
  • ******
  • 2733
  • Dry Hump anyone?
    • View Profile
    • http://brokenzanymind.blogspot.com/
Pictures of Ourselves!
« Reply #789 on: 25/05/2007 16:57:35 »
ha ha.... i don't know about that. but i am greek as well... lol

Poppycock, you could run rings around her  [;)]  [:)]

Hi Everyone So Glad to see you back Daniel... I wish I could hug your big ole neck!!! HUGS.......HUGS........Hugs....... I lost me smiley site and Can't find it! LOL So take these anyways.... LOL Missed you.....

You want to strangle me!!!!  [:o]  [B)]  Well, ok, but only if you're gentle and don't cut off my air for too long........although I haven't felt lightheaded for a while, could be fun  [;)]
-------------------------

Would if I could but I can't so I won't

*

Offline Karen W.

  • Moderator
  • Naked Science Forum GOD!
  • *****
  • 31662
  • "come fly with me"
    • View Profile
Pictures of Ourselves!
« Reply #790 on: 25/05/2007 17:03:06 »
BIG HUGS AND KISSES FOR DANIEL...... Missed the H*** out of ya! How are you??

"Life is not measured by the number of Breaths we take, but by the moments that take our breath away."

*

Offline Mirage

  • Neilep Level Member
  • ******
  • 2733
  • Dry Hump anyone?
    • View Profile
    • http://brokenzanymind.blogspot.com/
Pictures of Ourselves!
« Reply #791 on: 25/05/2007 17:04:36 »
Missed you to  [:X]

I'm good thanks hun. How about you?  [:)]
-------------------------

Would if I could but I can't so I won't

*

Offline Karen W.

  • Moderator
  • Naked Science Forum GOD!
  • *****
  • 31662
  • "come fly with me"
    • View Profile
Pictures of Ourselves!
« Reply #792 on: 25/05/2007 17:06:11 »
Better now.. Daniel... So good to see ya..

"Life is not measured by the number of Breaths we take, but by the moments that take our breath away."

*

Offline kdlynn

  • Neilep Level Member
  • ******
  • 2851
    • View Profile
Pictures of Ourselves!
« Reply #793 on: 25/05/2007 23:24:23 »
ok...i'm hoping this takes you to the right album...if not oh well! but here are a few pictures from my trip! http://s195.photobucket.com/albums/z193/KadieLynn_photos/Colorado/

*

Offline Karen W.

  • Moderator
  • Naked Science Forum GOD!
  • *****
  • 31662
  • "come fly with me"
    • View Profile
Pictures of Ourselves!
« Reply #794 on: 26/05/2007 03:09:48 »
Great Piccy's Kadie Nice.. Is that you and your Aunt or Grandma?

"Life is not measured by the number of Breaths we take, but by the moments that take our breath away."

*

Offline kdlynn

  • Neilep Level Member
  • ******
  • 2851
    • View Profile
Pictures of Ourselves!
« Reply #795 on: 26/05/2007 03:19:04 »
my aunt. that was after several vodka and cranberries. lol

*

Offline Karen W.

  • Moderator
  • Naked Science Forum GOD!
  • *****
  • 31662
  • "come fly with me"
    • View Profile
Pictures of Ourselves!
« Reply #796 on: 26/05/2007 03:21:13 »
You two must have been funny! I Hope you had some fun anyways! LOL It sounds like you did!

"Life is not measured by the number of Breaths we take, but by the moments that take our breath away."

*

Offline kdlynn

  • Neilep Level Member
  • ******
  • 2851
    • View Profile
Pictures of Ourselves!
« Reply #797 on: 26/05/2007 03:22:48 »
i did have some fun. my grandma was driving me kinda crazy, but i love her.

*

Offline Karen W.

  • Moderator
  • Naked Science Forum GOD!
  • *****
  • 31662
  • "come fly with me"
    • View Profile
Pictures of Ourselves!
« Reply #798 on: 26/05/2007 03:25:31 »
 I know you do. Thats what family does they drive you crazy People we love always drive us crazy thats what makes us love them so! LOL

"Life is not measured by the number of Breaths we take, but by the moments that take our breath away."

*

Offline kdlynn

  • Neilep Level Member
  • ******
  • 2851
    • View Profile
Pictures of Ourselves!
« Reply #799 on: 26/05/2007 03:27:38 »
i'll be right back karen. my internal clock is all messed up. i'm finally hungry. lol